søndag 1. januar 2012

Nytt år og nye muligheter.


GODT NYTT ÅR TIL ALLE DERE HERLIGE KUNDER PÅ KRIZ ME ZANZ <3

Vi takker for et FANTASTISK år med dere , og håper på nye fine og inspirerende dager sammen med dere.
I slutten av Januar reiser vi på Messer igjen, og da blir det spennende å se de nye trendene:)

Mitt nyttårsforsett er å bli flinkere på bloggen min:)
Ja jeg skal klare det,, så legger jeg ut link til bloggen min på Facebooksiden, så dere facebooktilhengerne får med dere den.

Jeg har hatt tidenes herligste juleferie med familien <3
Og det var godt etter morsomme og travle dager før jul.
Vi har vært i skogen og kost oss med venner.


Vil med dette ønske alle sammen masse lykke til i 2012:)
Måtte det nye året by på mange gode stunder, muligheter og lykke for dere alle<3

Nyttårsklem fra Kristin <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

HEI HEI, JEG BLIR VELDIG GLAD OM DU SKRIVER NOEN ORD:)
ELLER KONTAKT OSS PÅ kristinkaspersen@yahoo.no