mandag 31. mai 2010

Da er mai over for denne gang:



 Jaja da er mai måned over for denne gang.
Jeg har hatt en helt fantastisk fin start på butikken min.
Det er så morsomt å jobbe med det jeg liker, klær,interiør og blomster i skjønn forening.
Og det er så trivelig med alle dere kundene som stikker innom.
Det virker som mange er opptatt av å kunne kjøpe seg noe som ikke alle går rundt med, og som ikke henger i hvert et hjem.
Ønsker velkommen innom nå i Juni med disse bildene.


Ny utgave av dette herlige magasiner er på plass i butikken:)

På KRIZ ME ZANZ finner du fine dåpsservietter.

Herlige orkideer.


Flotte bilder av hortensia i flere farger.

Sløyfer og blonder er fint å dekorere med på mye forskjellig.

Flott fylt ildtopp som er pyntet med to orkideklokker og pynt.
Fint og veldig holdbart.

Mini St.paulia er bare så utrolig søt.

Her har jeg på meg en skjorte fra Claire i str 12 år:)
Og jakke fra Repeat. Disse jakken er så fine til så mye.
Finnes i pudder, creme og grå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

HEI HEI, JEG BLIR VELDIG GLAD OM DU SKRIVER NOEN ORD:)
ELLER KONTAKT OSS PÅ kristinkaspersen@yahoo.no