torsdag 21. oktober 2010

MOTEOPPVISNING

På søndag var vi med på Moteoppvisning på Åsen Samfunnshus, til inntekt for SOS barnebyer.

Her er noen bilder fra arrangementet:

De små suuupermodellene, Malin, Andrea og Frida :)
Klær fra Noa Noa, MeMini og Claire.

Frida prøver seg på litt underholdning :)
Tidlig krøkes osv....
Tenk når disse to kan komme å jobbe på butikken til mamma :)

Andrea i supersøt lammeullskjole fra MeMini, og støvler også fra Memini.


Toril her i nydelig strikka ulljakke fra TiMo, nydelig topp fra YaYa, og blondesinglett under fra Ane Mone.
Marianne i den herlige basic kjolen fra TiMo, som kan brukes til alt.
Utenpå har hun en finfin tunika fra Repeat, og pelsvest i aubergine fra Repeat.








Fineste kosedressgjengen:)

Marianne i en kjempestilig kjole/topp fra YaYa, pyntet opp med naglebelte, veske ogtøft armbånd.
Aase i den nydeligste engletunika fra Spicy Vanilla, med tilhørende engletights.
LEKKERT!!!
Og meg selv i en Superfin kåpe fra Spicy Vanilla, og jaaa Brillehuset var med på arrangementet,, så jeg viste fram en av brillene deres :)
Ser en smule streng ut da :)

Marianne klar til fest :)

Aase storfornøyd som vanlig :)
Lekre detaljer på denne tunikaen fra Spicy Vanilla.

Frøken lærer på tur ned trappen i kåpen fra Spicy Vanilla og en kjempefin sort kjole under fra Ane Mone.
Denne kjolen er den du kan bruke til alt,, fine detaljer med knapper bak på nakken,, faller fint...
En av mine favoritter i år :)


Se bare på foret i kåpa,,lekkert!!!
Og disse brillene på min nese er å finne på Brillehuset :)


Trekløver klar for julebord!!!
Toril i en sølvfarget tunika.
Marianne med kjole fra Spicy Vanilla, nydleige farger og detaljer.
Bolero med paljetter fra Ane Mone.
Og jeg harogså kjole fra Spicy Vanilla,, denne er i silke,, er bare sååå fin.
Og en enkel bolero fra YaYa utenpå,, denne kan brukes til det meste.

Samme silkekjole,, har du lyst på noe ikke så mange har,, så er kom på KRIZ ME ZANZ!!!
Her holder jeg en lekker veske med kortlommer og myntlomme, kjempepraktisk.



Gjengen fra flere av butikkene samlet til slutt på scenen. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

HEI HEI, JEG BLIR VELDIG GLAD OM DU SKRIVER NOEN ORD:)
ELLER KONTAKT OSS PÅ kristinkaspersen@yahoo.no