onsdag 21. april 2010

3 åpningsdager til ende :)

 Ja da er KRIZ ME ZANZ i full gang:)
Åpningsdagen var full av positive tilbakemeldinger og fornøyde kunder, og det setter jeg utrolig stor pris på.
Har vært travle dager, så bloggen har fått en liten pause.
Men i morgen skal jeg ta litt flere bilder så dere får se nyhetene som kom i dag.
Mange har funnnet ut at det er første mann til mølla når det gjelder der meste i butikken min:)
Jeg tar inn lite av hvert plagg og ting, for at det skal bli artigere for den som kjøper det å ha det.
Er ikke det samme når halve befolkningen går i de samme klærne:)

Ønsker alle velkommen innom KRIZ ME ZANZ:)

Her er litt noen bilder fra åpningen:





3 kommentarer:

  1. Hei, Går d bra med butikken og deg:)<3 Ingrid Amdahl<3

    SvarSlett
  2. Hei hei:) Ja det går veldig bra. Arti å være i gang med noe jeg har hatt lyst til så lenge:) Du må ta deg en tur innom:)
    Klem Kristin.

    SvarSlett
  3. Fikk itj te å kom på mandan æ,men vi ska kom en tur i mårrå ettermiddag.klem fra Katrine og Ingrid Amdahl.

    SvarSlett

HEI HEI, JEG BLIR VELDIG GLAD OM DU SKRIVER NOEN ORD:)
ELLER KONTAKT OSS PÅ kristinkaspersen@yahoo.no