onsdag 31. mars 2010

Varer som kommer fra franskinspirerte Chic Antique


Kjempefin glass-skål på stett, og med stilig lokk



Vinglass med preget mønster rundt kanten



Nydelig kakefat med glassklokke over



Hylle med knagger i shabby chic stil



Praktisk bord med zinkplate



Denne hvite dorull-holderen er bare kjempesøt



Tavleskilt som du kan skrive på



Denne hyllen er bare lekker,,med 3 skuffer og på bakveggen er det en del kroker som du kan henge masse fine ting på



Romantiska Hem & Insirasjon i Vitt
Denne boken er bare helt fantastisk, jeg har den selv og den gir meg masse inspirasjon.
Er fin å sitte å slappe av med på kveldene, inneholder masse bilder.
Jeg oppdager noe nytt hver gang jeg titter i den.



Nydelige zinkpotter i 3 størrelser



Og her kommer de veldig populære zinkhusene!!!
Første mann til mølla:)



Kjempefint quiltet teppe i gode sommerfarger,
ta med familien på piknik....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

HEI HEI, JEG BLIR VELDIG GLAD OM DU SKRIVER NOEN ORD:)
ELLER KONTAKT OSS PÅ kristinkaspersen@yahoo.no